Renault 5 Electric: Spre un preț redus. ca autonomie!, Renault R5: Mașina Electric City este dezvăluită puțin mai mult. Fotografii, preț și informații

Renault R5: Mașina Electric City este dezvăluită puțin mai mult. Fotografii, preț și informații

Martin_Penwald:
Dar dacă nu pot avea un SUV, cum voi compensa dimensiunea Zigounetei mele ?
Cumpărați un sedan cu profiluri mai optimizate?

Renault 5 Electric: Spre un preț redus. ca autonomie !

Dacă ritmul poate seduce, ar putea fi totuși acea autonomie și prețul se referă la ceva ardoare.

Renault 5 în 2024 !

Formalizat acum doi ani, în timpul prezentării proiectului Renaştere, Noul Renault 5, care este 100 % electric și -a atras apoi publicul. Și dintr -un motiv întemeiat, am găsit apoi stilul emblematic al Renault 5, modernizat în mod evident pentru a se potrivi cu standardele noastre actuale și într -o formă cu totul nouă garantată ” zero emisii »».

Deja alcătuit din trei vehicule (Zoe, Twingo și Megane), gama electrică 100 % a Renault se va extinde treptat, cu, printre altele, acest nou Renault 5, care ar trebui să ajungă în dealeri anul viitor anul viitor. Biletul de intrare ar trebui să fie în jur de 25.000 de euro.

O autonomie redusă pentru versiunea de intrare -vel ?

Conform informațiilor obținute de Revista auto, Acest viitor Electric Renault 5 ar putea prelua o baterie de litiu-ion de 52 kWh, aceeași cu cea care alimentează Renault Zoe, afișată pentru partea sa de la 35.000 de euro.

Într-adevăr, în ciuda unei colaborări cu Nissan pentru dezvoltarea unei noi baterii cu litiu-fier (LFP), aceasta din urmă nu ar trebui să fie integrată în acest viitor Renault 5, vina unei densități mai mici și o baterie mai voluminoasă. “”
La dimensiuni echivalente, o baterie LFP afișează o capacitate mai mică decât o tehnologie tradițională de nichel-mangans-cobalt “, remarcat Revista auto.

Cu toate acestea, dacă Renault dorește să mențină un preț de apel de 25.000 de euro, versiunea de 52 kWh a Electric Renault 5 ar putea constitui un model de nivel mediu. Cu alte cuvinte, versiunea de intrare -nivel a acestui nou R5 care va veni ar trebui să aibă un bloc de dimensiuni mai mici și, prin urmare, nu ar putea să asigure distanța (400 km) promisă.

Folosiți Google News ? Urmați clubic pentru a nu pierde nimic din știrile tehnologice ! Stiri google

Pentru a descoperi în videoclip

Pe același subiect

Mașini electrice 2022: Modele noi așteptate

Prețul bateriilor electrice urmărește o scădere, oricât de amenințată

Renault continuă electrificarea modelelor sale emblematice și anunță Electric E-Tech Mega

Renault Scenic Vision: The Scenic este renăscut

Alătură -te comunității clubice

Alăturați -vă comunității de noi pasionați de tehnologii. Vino și împărtășește -ți pasiunea și dezbate știrile cu membrii noștri care se ajută reciproc și își împărtășesc expertiza zilnic.

Comentarii (90)

Concentrându -ne excesiv pe autonomie, care nu este un factor crucial pentru majoritatea utilizărilor zilnice, putem speria persoanele interesate de vehicule electrice. Important este timpul de încărcare și eficiența, nu capacitatea bateriei.
Pentru a face față provocărilor de mediu, ar fi înțelept dacă producătorii se îndreaptă către mașini mai mici și mai ușoare, cu o baterie cu capacitate minimă.
Nu trebuie să uităm că cu cât bateria este mai mică, cu atât mai puțin costisitoare va fi mașina.

Sub 500 km real, nu va rămâne pentru electricitate

Ar trebui să ne concentrăm mai degrabă pe preț. 25.000 € pentru un vas de Yahourt … va fi un timp să ne întoarcem pe pământ

Este o mașină mică de lux, precum un Fiat 500, Mini și alte DS3 ..
Autonomia asupra acestui tip de corp nu este importantă ..
Nu cumpărăm acest tip de mașină pentru a traversa Franța pe autostradă, ci pur și simplu pentru zilnic clopotnița (job, dodo, marmote la școală, supermarket) și deja cu 200 km, există ceva de făcut.
Dacă aș avea mai nevoie de un al doilea corp, aș putea avea acest tip de ve.

Dincolo de 15-18k €, atunci este prea scump ! DSL, dar există și alte priorități în viață și apoi electricitatea costă un orb și se va agrava

Pentru că prețul benzinei va scădea ..

Dar dacă nu pot avea un SUV, cum voi compensa dimensiunea Zigounetei mele ?

Da, dar la un moment dat veți dori să mergeți pe plajă sau la munte de la celălalt capăt al țării și veți înțelege că autonomia este importantă, chiar dacă este din când în când, rima în mai mult lol !!

Autonomia unei mașini electrice va fi interesantă atunci când această mașină poate traversa Franța fără a se reîncărca, în 10 ani poate. Deocamdată mașina electrică este destinată ecologiștilor care ne enervează

Mi se pare că am lămurit că aceasta ar putea fi doar o a doua cutie ..
Nu toată lumea este bogată ca Majestatea Sa !!

Al doilea corp este adesea o obligație în mediul rural, iar acesta nu este faptul că cei mai bogați trăiesc în general ..
Uneori, prețul imobiliarelor este cel care decide locul tău de viață.

Pentru un 2, 200 km este foarte bun. Să nu uităm că bateria are 400 km sau mai mult, este de 100 de kg pe care trebuie să ne agățăm zilnic. Ca și cum am avea doi malabars ca pasageri permanenți.

Problema este că nu există mulți oameni care au pus acest preț într -o mașină secundară.(în general mai puțin de 20k €)
Mașina principală, în general, dorim să fie tot teren, ajunge să lucreze în fiecare zi și să plecăm în vacanță cu familia ..
În ambele cazuri, riscăm să fim departe de țintă ..

În caz contrar, pentru a traversa Franța, este mai ales necesar să se recupereze autonomia, universală, rapidă și fiabilă. De exemplu, baterii detașabile sau un rezervor de hidrogen. În special pentru că bateriile mari se aplică doar mașinilor mari, când am început cu toții călătorind în 205 sau Twingo.

În caz contrar, ne putem schimba puțin obiceiurile și, de exemplu, călătorim cu trenul, așa cum au făcut generații înaintea noastră. Sau traversați țara în 2 zile, luându -și timp pentru a descoperi că nu se limitează la scopurile sale, așa cum au făcut generații de automobilistici înaintea noastră ..

Pe Megane E-Tech, puteți avea un contract pentru închirierea unui termic pentru sărbătorile pe un LLD ..

Trenul există doar în orașe … ceea ce nu afectează toate populația. „Liniile mici” care ar fi fost practice pentru combaterea poluării nu mai există fizic. De asemenea, atunci când traversați Franța pentru un weekend sau o vacanță, cu trenul este foarte complicat și poate ajunge foarte des în vehicul, a se vedea chiar. Și ca pe site, va trebui să vă deplasați și că nu veți fi neapărat în oraș ..
Mașini puternic autonome ..
În plus, în tren, am citit un articol care spunea că, pentru a fi profitabil, stațiile trebuie să fie în centrele orașului, care într -un fel exclusiv urbanul, apropiat sau îndepărtat.

Cumpărați o lupă pe Leboncoin pentru a vă permite să o vedeți în mare. Și va fi mai ieftin și cum este ocazia, este bine pentru planetă.
NU.B. : De asemenea, funcționează cu un microscop pentru cazuri disperate.

Costă cât de mult un diesel CLIO / 208 ? Suntem repede la 25.000 de euro … și folosim pentru role mari de zi cu zi (150 km pe zi pentru a merge la serviciu), un vehicul electric costă foarte mult mai ieftin.
Deci, da, nu este dat, dar este nivelul unei mașini din oraș diesel. În plus, uitați standardul Euro 7 care va crește costul vehiculelor termice.
Pentru mine, R5 este modelul care va democratiza definitiv mica mașină electrică. Și în plus, are o parte la modă / distractivă care contrastează cu mașinile actuale care sunt triste să moară.

„În timp ce am început cu toții călătorind în 205 sau în Twingo. »»
Până la prima mașină, achiziționarea unui termic folosit va fi întotdeauna posibilă, până în jurul anului 2045 … așa că oferă mult timp pentru a vedea venirea cu îmbunătățirea densității în masă a bateriilor.

Matts32:
De exemplu, călătoriți cu trenul, așa cum au făcut generații înaintea noastră
Totuși, ar fi necesar să aveți o stație deschisă lângă casă, este departe de a fi cazul în mediul rural cu stațiile care se închid „în afara TGV”

Cumpărați un Tesla pentru a merge la cumpărături și mergeți la muncă la 25 km 90% din timp, este o prostie ! Smart -ul electric folosit este ideal … Cu economiile făcute oferim un diesel V6 pentru a face 1000 km cu un ..

Da, dar stațiile sunt tocmai apropiate, deoarece sunt victime ale întregii mașini și, prin urmare, nu mai sunt profitabile pentru lipsa traficului. Dacă am începe să reutilizăm puțin mai mult trenul, mișcarea inversă ar începe.
Cu provocarea cu care ne confruntăm, trebuie să ne schimbăm radical atât modul de a ne muta (favorizarea transportului public, mai degrabă decât a persoanelor fizice, favorizarea mai degrabă electrică decât termică, favorizând calea ferată, mai degrabă decât drumul) și cantitatea călătoriilor noastre (redescoperiți toate regiunile, mai degrabă decât să mergem Toate pentru a aglomera ca oile pe coastă vara și în munți iarna …).
REFUTAREA șinei ar fi deosebit de eficientă în „mod”, cu un nivel de CO2 imbatabil, chiar și de mașina electrică (în jur de 2g/km.Pasager în TGV, 10 în intercités și 30 în ter față de 50 până la 100 g/km.Vehiculul pentru VE -uri … și evaluarea TER ar putea fi încă îmbunătățită pe scară largă dacă a fost mai utilizat) și un raport de câștiguri de emisie/investiții destul de ridicat.
Desigur, nu va acoperi niciodată 100% din nevoi. Dar pentru distanțe lungi, poate acoperi foarte mult.
Am putea chiar reamenaja ceva care a existat de mult timp, dar a dispărut timp de 15 sau 20 de ani: călătoria cu trenul auto, care a constat în încărcarea mașinii în tren și astfel făcând marea călătorie cu calea ferată, făcând doar cele două capete în Mașina … Autonomia unui VE nu ar mai fi o problemă și nici faptul că cea mai apropiată stație este la câțiva kilometri de casă și la câțiva kilometri de locul de vacanță … și nu există nicio problemă dacă este nevoie de mașină la fața locului. Acest sistem există încă pentru tunelul canalului, dar l -am putea reamenaja în mare măsură pe axele principale ale șinei (și prin introducerea mai multor linii care ocolesc Parisul, pe care rețeaua le permite deja din punct de vedere tehnic, pentru a elimina corespondența prea frecventă la Paris cu schimbarea de la stație la bonus. ..).
Iar timpul petrecut în încărcare/descărcare a trenului ar putea fi în mare măsură, dacă nu complet, compensat de viteza mai mare a trenului sau de o circulație de noapte, așa că dorm … chiar și cu 1 oră de așteptare la început și la sosire (și eu Numărați larg, naveta Eurotunnel s-a umplut și se golește în 25 de minute), un Nice de la Paris s-ar face de exemplu în 8 ore față de 9:30 cu mașina (ca să nu mai vorbim de pauzele și de orice blocaj de trafic etc.), în timp ce pentru Un wissembourg (oraș care nu are o gara de mare linie) -Biarritz am putea înlocui drumul de la 1 p.m. de dimineață.
Dar hei, pentru asta, trebuie să încetăm să ne uităm la peretele care se apropie, refuzând orice schimbare a obiceiurilor noastre atunci când știm că este de necontestat să continuăm să trăim în timp ce trăim astăzi ..

Cei care se plâng în principal de electricitate sunt aceiași care nu doresc să schimbe nimic în obiceiurile lor și mai ales confortul lor, chiar și în fața sfârșitului lumii.
Un avantaj suplimentar sau un confort suplimentar este considerat a fi datorat, chiar dacă se arată că este dăunător comunității și chiar lumii. Gura mea mai întâi, schimbați ceea ce doriți, atâta timp cât nu mă obligă să mă schimb.
În general, aceiași oameni care strigă de fascism atunci când li se impune această schimbare pe care nu voiau să o accepte de la sine, fără să știe nici măcar ce înseamnă acest cuvânt și ce reprezintă.

De ce atunci ?
(Aceasta este o întrebare reală, fără răutate)

Aici mi se pare, de asemenea, că SNCF are planul de a reabilita linia veche cu tipuri de mini trenuri electrice, nu locuiesc în mediul rural, dar părea frumos și nu este nevoie de o stație, o simplă oprire este suficientă. .. un fel de țară mini rer.

Smart -ul este mult prea mic. Se face doar pentru răni pariziene sau alte orașe importante din Franța. De îndată ce vă aflați în mediul rural și chiar cu doar 25 km de făcut, aveți nevoie de o mașină adevărată.
În plus, nu avem toți locul pentru a avea o mulțime de mașini acasă.
Dacă a fost nevoie de 2 mici electrice pentru săptămână, un sedan diesel pentru ieșiri de weekend și sărbători și, în sfârșit, un mic utilitar pentru a face treaba …
Bine bah, un SUV electric face trucul pentru mine.
Și un mic tip de megane/308/golf pentru doamnă. Vom vedea pliurile târziu pentru a -l electrifica și eu

Renault 5, a fost mașina săracului prin excelență. A fost întotdeauna urât.
Nu am cumpărat un R5 pentru că este drăguț, dar doar din răutate.
Așa că puneți piciorul în acest tip de roabă, nu vă mulțumesc.
Același electric și modern, oh că nu.
Ar fi putut fi mai rău cu un 4L, un 2CV sau alții din același timp

Dacă numai ea ar fi hibrid cu motorul hibrid al yarisului, ar fi phew ^^

Cu excepția faptului că mașinile secundare sunt adesea benzină, în special în oraș. Foarte des folosit și … această tendință este și mai adevărată cu ZFE. În campanie sunt de acord că ea a fost adesea motorină, dar aproape sistematică folosită.
Personal, cred că Electric R5 va democratiza în 10 ani sau va fi înlocuit cu modele mai eficiente.
Viitorul va spune.

Matts32:
Da, dar stațiile sunt tocmai apropiate, deoarece sunt victime ale întregii mașini și, prin urmare, nu mai sunt profitabile pentru lipsa traficului. Dacă am începe să reutilizăm puțin mai mult trenul, mișcarea inversă ar începe.
Nu sunt de acord cu această afirmație. Multe linii sunt închise pentru că nu sunt menținute și periculoase, și nu din lipsa pasagerilor. Pe de altă parte, această lipsă de întreținere creează scăderea numărului de pasageri, mergeți la mașină atunci când nu puteți conta pe tren ! Închiderea liniilor mici de țară este o alegere politică a economiei, majoritatea liniilor mici chiar și intercités nu sunt profitabile, trăiesc bani din regiuni.
Nu este un sistem rău, dar ar trebui doar să fie asumat din punct de vedere politic.
În restul sunt de acord pe deplin, este mai presus de toate o problemă a reflecției globale asupra mișcării, iar numărul este cheia … reamenajarea șinei ar fi mult prea scumpă în multe dintre campaniile noastre, dar sunt posibile o altă soluție ..
Îmi iau un exemplu în jurul meu, mulți oameni fac mai mult de 40 km doar pentru a merge la locul lor de muncă într -un oraș mare … prin transportul public este nevoie între 1:30 și 2 ore toate (pentru centrul orașului, aveți pentru a relua un autobuz pentru a ajunge la serviciu). Motiv: Acestea sunt Omnibus pentru că. Ar fi mult mai eficient să creăm opriri la fiecare 15 – 20 km cu parcare și bicicletă și să limiteze foarte mult numărul de opriri pentru a avea un timp de călătorie acceptabil. Pentru acceptabilitate, aveți nevoie de autobuze confortabile. Lasă -ne să oprim erezia a 63 de locuri Sardine, deoarece 30 de minute slab instalate îl vindeți oricui ..
Pentru ca acesta să fie acceptabil, aveți nevoie și de o soluție de întoarcere în timpul zilei, pentru că mulți părinți trebuie să meargă să -și ia copilul la școală atunci când sunt bolnavi, de exemplu ..
În oraș, regândirea liniilor pe baza vieții zilei ar fi o soluție în opinia mea ..
Pentru tren, există o altă limită, atâta timp cât o rută de avion costă cu 4x mai ieftin decât același tren … Mulți oameni vor prefera aeronava, chiar dacă la final timpul de călătorie rămâne același … fii o alternativă.

Dacă reîncărcați acasă 8 euro pentru 400 de terminale cu creșterea cu 15%, ne comparăm cu zozolul ?

Hellvtic:
Dacă reîncărcați acasă 8 euro pentru 400 de terminale cu creșterea cu 15%, ne comparăm cu zozolul ?
Te -am lăsat să faci calculul, dar de fapt, chiar și cu o creștere de 10 % pe an de energie electrică și o creștere a prețului benzinei, gazelor (creșterea pe an, calculând în media ultimilor 4 ani), rulând cu 400 km în electric costă mult mai ieftin decât soluții termice.
În cazul meu, diferența de preț înseamnă că un benzină simplă te costă mai ieftin de aproximativ 5 ani (aproximativ 20.000 km pe an cu o familie care va face cel puțin 7L / 100 în benzină). Acest lucru este și mai important cu Dacia Bi Energy Solutions ..
Suntem într -o perioadă de tranziție, alegerea este complicată. Un lucru este totuși sigur, statul nu va putea face fără veniturile impozitelor pe combustibil, la un moment dat statul va impozita energia electrică și acest calcul va fi mai puțin adevărat. Când . nimeni nu stie.

În orice caz, stocul rulant al stocului rulant se va face treptat, deoarece, chiar dacă 100% din mașinile vândute în 2023 ar fi electrice (și vom fi departe, chiar și în 5 ani), ar exista abia 50% din Parcați în Electric în 2033.
Dar pentru mașini noi noi, înclinarea este inevitabilă și se va face foarte repede din cauza standardului Euro 7, care aduce un cost monstruos suplimentar în comparație cu prețul vehiculului. În plus, producătorii au anunțat deja că își opresc mașinile foarte mici (Twingo, C1, etc.). Următorul pas va fi mașinile orașului (208, Clio, etc.) și va fi, de asemenea, consolidat cu constrângerile impuse pentru noi în centrele orașului.
Personal, cred că piața va fi inversată ›. Până acum, aveam o mașină secundară pe care am antrenat -o peste 20 de ani cu relativ puțini kilometri pe an și recenta mașină de familie pentru sărbători și călătoriile The the the. În viitorul apropiat, cred că va fi opusul și că vom păstra mașina principală mai lungă, ceea ce va fi folosit doar pentru vacanțe sau pentru depanare (și că majoritatea kilometrelor de zi cu zi vor fi cu un vehicul electric care va număra un maxim de kilometri).

Cum este întreținerea este mai scumpă ? Este încă opusul și de departe ! (VE, este moartea pe termen lung a garajelor care a avut o pensie de situație cu motoarele termice)
Pentru a fi comparat cu un coleg care are un Zoé și care are 80 km pe zi, VE este mult mai ieftin chiar și astăzi (am putea spune chiar și mai mult astăzi, deoarece benzina a crescut mai mult decât energia electrică). Pe de altă parte, dacă facem doar câțiva km pe zi, devine mai discutabil.

În ceea ce privește situația garajelor, nu sunt îngrijorat ! Vor găsi soluție, cum ar fi impunerea reîncărcărilor de aer condiționat în fiecare an ..

Pentru ultimul tău punct, nu prea știu ..
Acasă, mașina principală (noi, vacanță, vizită în familie + muncă) a făcut întotdeauna mai mulți km decât secundar (practic de la cel puțin la un singur la dublu)
Și totuși, această a doua mașină se rostogolea în fiecare zi pentru a merge la serviciu și ne -a servit sistematic pentru călătorii locale (supermarket, copii de transportat etc.)

Am locuit în electric un an (un taycan). Adevărata autonomie este destul de departe de ceea ce este promis la momentul achiziției (iarna, este dificil să depășim 270 km de autonomie, chiar dacă vara ne apropiem de 400 km), dar … nu este o problemă. Marea majoritate a călătoriilor în ceea ce mă privește este mai mică de 50 km pe zi. Când am o călătorie mare în familie, mi -am păstrat motorina mare de 6 cilindri, care se rostogolește acum aproximativ 4000 km pe an. Când sunt singur pentru o călătorie mare, iau FE în ciuda tuturor și îmi planific reîncărcările. Este mai restrictiv, dar este de fapt destul de amuzant. Și repede. Câștig 200 km în 10/15 mil. De încărcare rapidă.
Dar zilnic, trebuie doar să ne conectăm când am ajuns acasă. Vizitele stației de combustibil s -au terminat. Călătoria este făcută într -o tăcere a catedralei. Conducerea este mult mai scufundată, chiar și într -un Porsche și acordăm mai multă atenție consumului său decât călătoriei sale.
Trebuie să știți cum să ieșiți din a priori.
Există costul și nu am niciun argument, cu excepția faptului că economisim foarte mult la momentul complet (deocamdată).

Vidarusny:
Un lucru este totuși sigur, statul nu va putea face fără veniturile impozitelor pe combustibil, la un moment dat statul va impozita energia electrică și acest calcul va fi mai puțin adevărat. Când . nimeni nu stie.
Raportarea întregului ticpe către electricitate, acesta ar fi în jur de 4 CTS/kWh cu consumul anual de energie electrică actual în Franța. Prin urmare, din ordinul creșterii de 20% în comparație cu rata reglementată.
Vidarusny:
Nu sunt de acord cu această afirmație. Multe linii sunt închise pentru că nu sunt menținute și periculoase, și nu din lipsa pasagerilor.
Este legat, lipsa de întreținere provine din lipsa rentabilității acestor linii. Problema fundamentală este că, în loc să considere căile ferate ca un element fundamental al strategiei naționale de decarbonare a transportului, trenul rămâne considerat ca un lucru din clasa a doua pentru cei care nu au mijloacele de a plăti o mașină (ceea ce este cu atât mai fals de atunci Prețurile sunt departe de a fi accesibile pe contur) și, dintr -o dată, în loc să o considerăm un serviciu public real, solicităm rentabilitate de la SNCF. Și neapărat, dintr -o dată dimensiunea în liniile nu profitabile.

Posibil astăzi, dar nu este ceea ce am experimentat la sfârșitul anului 1990 și la începutul anului 2000. Venind dintr -un oraș mic destul de aproape de Le Mans Regiunea (sau departamentul pe care nu -l cunosc) la vremea respectivă a vrut să închidă stația, deoarece prea costisitor și aproape de un oraș mare (20 km) (la acea vreme un cincizeci de utilizatori zilnic ). Primarul nostru la acea vreme a fost mult bătut chiar și a crescut impozitele locale pentru a finanța o parte din gestionarea stației … este evident că, după închiderea acestui tip de stații, scuza liniei care nu profitabile ar fi urmat.
Pentru glumă, cei cincizeci de utilizatori au fost pentru o evoluție semnificativă a ultimilor 20 de ani.
În urma acestui anunț, utilizarea în Stagné timp de câțiva ani pentru a studenți elevii de liceu, de teamă că stația de stație. Astăzi încă datorită acestui primar, stația este încă prezentă și folosită. Prin contra, nu am nicio cifră de spus mai mult sau mai puțin decât timpul.

Vidarusny:
Închiderea liniilor mici de țară este o alegere politică a economiei, majoritatea liniilor mici chiar și intercités nu sunt profitabile, trăiesc bani din regiuni.
Destul de
Timp de 3 ani am avut un TGV care a lăsat stația cea mai aproape de casa mea (45 km) și care a mers direct la Roissy, o linie clasică pe o parte bună, apoi la linie rapidă la final. Regiunea a considerat că este scumpă și a șters -o. Acum, am nevoie de „cel puțin” 200 km pentru a ajunge într -o stație TGV care merge la Roissy direct, sau altfel trebuie să luați mașina, apoi trenul (sau chiar cu o schimbare uneori), apoi un metrou de la stația de la Paris până la Stația Nordului, apoi un RER dezgustător pentru Roissy. Deci, la fel de obositor decât cu mașina, mai lung, mai scump ! Alegerea este făcută rapid pentru mulți: mașina ..

Cu multă diferență la fel
Electricitatea este o energie universală care este folosită pentru toată lumea și pentru orice și puteți produce. Deci impozitul nu va fi ușor pentru guvern. Puteți să vă rostogoliți mai puțin și să nu faceți fără electricitate.

Hellvtic:
Deci impozitul nu va fi ușor pentru guvern.
Este atât de „nu este ușor” să impozitați energia electrică, încât impozitele reprezintă deja o treime bună din prețul pe care îl plătiți atunci când sunteți la prețul reglementat ..

Bine, așa că deja mai ieftin întreținere, dar cu atât mai puțin, ca să zic așa, cu greu o am.
Nu luând nimic de făcut, folosesc priza exterioară pe care o aveam deja pentru cositorul meu electric
Iar prețurile EDF Hollow Hour sunt 0,1470 Deci * cu 64 kWh este 9.4 euro, mașina mea se reîncarcă noaptea

Precis, adăugați o creștere a cantității de ceea ce relatează Hydrocarbon, nu cred pentru o clipă. Aceștia ar penaliza pe toată lumea, nu doar la șoferii. Trebuie să vă imaginați nemulțumirea populară pe care ar declanșa

300 în ierni, 440 vara, dar plec în vacanță cu, chiar și în străinătate, fără probleme. În plus, apropo, sunt prea puternici italienii pe încărcătoarele rapide

Problema din ideea dvs. este că trenul are nevoie de o rețea și că rețeaua menționată costă un orb de întreținut (în jur de 10 până la 100x prețul unui drum). Cablurile catenarelor fiind în cupru, sunt furate în mod regulat (mai ales că este al naibii de greu, prin urmare foarte profitabil, chiar și pentru o secțiune mică).
Apoi există argumentul energetic. Spre deosebire de credința populară, un SE consumă mai puțin decât un tren, cu o capacitate echivalentă de transport (și ca să nu mai vorbim de vechiul tren vechi către motorină). Astfel, un Paris Bordeaux este de 19MWh pentru un număr de locuri TGV de 1000 de locuri, consum sursă, consum de sursă. Aceasta corespunde cu 200 Tesla (în capacitate de transport) care consumă 19kWh la 100 km pe autostradă sau 1.91MWh pentru aceeași călătorie.
Când să puneți mașini într -un tren, nu este profitabil, nu a fost niciodată și mă îndoiesc că poate deveni. Pentru ce ?
Pentru că, din punct de vedere al transportului, cea mai mică masă pe care trebuie să o mutați, cea mai eficientă sunteți. Deci mașina + căruța va fi întotdeauna mai scumpă decât mașina singură.
Singurul avantaj este că nu ridicați odometrul vehiculului dvs., ci nejustificat din punct de vedere economic.

Și de ce ar trebui să „penalizăm” (pe lângă termenul wobly … o taxă nu este o penalitate !) Doar șoferi ? TICPE este o taxă care se adresează bugetului general al statului, astfel încât să beneficieze toată lumea, nu este utilizată în mod special pentru cheltuielile legate de automobil, astfel încât nu ar fi nimic șocant pentru ceea ce se aplică pentru toată energia electrică. Și oricum, în practică, chiar și cei care nu au o mașină astăzi, plătesc indirect Ticpe (pentru că folosesc și consumă și consumă produse care au fost transportate …).
Și pe măsură ce scăderea randamentului ticpe pe benzină va fi neapărat foarte progresivă, amânarea pe electricitate se poate face și într -un mod foarte treptat, ceea ce ar evita orice „mârâit popular”, astfel încât să treacă neobservat … practic, acesta este ar trebui să crească impozitele cu 4CT pe KWH în 20 de ani, dacă nu mai mult … echivalentul unei creșteri anuale de 1% pe baza ratei actuale reglementate. În timp ce aici luăm 15% în două zile ..
Și, eventual, pentru a limita impactul asupra celor mai modeste, s -ar putea ajusta în funcție de consum, primul X KWH anual ar putea fi scutit, apoi 2 CTS pentru următoarele XS, apoi 4, apoi 6 ..
Desigur, amânarea s -ar putea face și pe altceva decât electricitate: TVA, IR și este, etc … nu este o problemă cu adevărat. Ar fi mai complicat dacă TICPE ar fi fost atribuit în mod specific automobilului, ceea ce teoretic ar implica plata înlocuirii sale numai către automobiliști (soluția ar putea fi apoi o taxă KM pe baza lecturilor de kilometri în timpul controlului tehnic + impozitul Lonclaim pentru vehicule străine care circulă în Franța).

Nu am văzut niciodată statul să impună ceva ! Trebuie să vedeți numărul de impozit „nu profitabil” (există o mulțime de raporturi din conturi pe acest subiect).
În cazul nostru, văd deja că Bercy explicând că placa este mai largă, impozitul va fi mai egalitar … în special pentru cele 4 CT -uri anunțate de @Matts32

Xryl:
Astfel, un Paris Bordeaux este de 19MWh pentru un număr de locuri TGV de 1000 de locuri, consum sursă, consum de sursă. Aceasta corespunde cu 200 Tesla (în capacitate de transport) care consumă 19kWh la 100 km pe autostradă sau 1.91MWh pentru aceeași călătorie.
Deci, mai întâi, nu văd cum ajungeți la 1.91 MWH … 19 kWh/100 km * 600 km * 200 Tesla, pentru mine este 22.800 kWh. Sau 22.8 MWH … depășim deja consumul TGV.
Dar aceste cifre implică în ambele cazuri o rată de umplere de 100%. Este o rată care este de fapt posibilă pentru un TGV. Nu pentru 200 Tesla … În general, rata medie de umplere a unui TGV este, fără îndoială, mai mare decât cea a VPS.
În cele din urmă, uitați, de asemenea, că Paris-Bordeaux en Tesla, nu este de 300 km/h ..
Pe scurt, nu este degeaba că trenurile au evaluarea CO2/km.Cel mai mic pasager ..
Xryl:
Pentru că, din punct de vedere al transportului, cea mai mică masă pe care trebuie să o mutați, cea mai eficientă sunteți.
Cu excepția faptului că masa este departe de a fi singura variabilă din ecuație … masa este deosebit de costisitoare în timpul fazelor de accelerație. E bine, un tren are o viteză mult mai stabilă decât cea a unei mașini.
Odată lansat, ce costuri sunt frecarea, în principal aerul și roțile. Două puncte pe care trenul le minimizează în comparație cu vehiculele individuale … nu este degeaba ca pe pistele menționate să reducă consumul de transport rutier, există implementarea „trenurilor” de comunicare a vehiculelor, pentru a le permite să se facă foarte mult beneficiază îndeaproape și beneficiază de un beneficiu aerodinamic mare … o soluție prevăzută și în aviația în altă parte.

Și dacă nu, un VE cu o autonomie mică de 100 km pentru viața de zi cu zi și un mic generator (cu benzină) de gen de 50cv într -un colț pentru călătorii mari, nu este posibil?

Matts32:
Ar trebui să creștem impozitele cu 4CT pe KWH în 20 de ani, dacă nu mai mult … echivalentul unei creșteri anuale de 1% pe baza ratei reglementate curente
Ah bine ? 4 cenți pentru un kWh în prezent în jur de 17 cenți este 1% acasă ?

Te -ai născut la momentul R5?
R5 nu era într -adevăr o mașină de vis, ci mașina „familiei” din clasa de mijloc: confortul mai degrabă nu este rău (deocamdată!), 5 locuri, performanță suficientă (încă o dată) și mai ales la prețuri și un interviu relativ accesibil. Ei bine, au existat câteva modele cu adevărat iconice la sfârșitul carierei lor, cum ar fi Alpine sau Turbo / Turbo2, dar rămâne anecdotic și, desigur, foarte departe de mașina săracilor.
Prin urmare, succesul său enorm și, ulterior, a devenit „prima mașină” a multor oameni, deoarece a doua ofertă de mână fiind copleșitoare, întreținere simplă, fiabilitate nu prea rea, chiar dacă performanțele au fost ridicate în comparație cu mașinile din vremuri, echipamente și performanța cresc foarte mult de la o generație la alta.
Pe scurt, pentru mine, nu este mașina săracilor, dar nu înțeleg niciunul dintre Meo care ne vinde ca o pictogramă și încearcă să o transmită pentru un obiect de lux sau aproape ..

Aceasta este opțiunea de bază inclusă cu fiecare SUV, mi se pare că nu ?

Cpicchio:
Personal, cred că piața va fi inversată ›. Până acum, aveam o mașină secundară pe care am antrenat -o peste 20 de ani cu relativ puțini kilometri pe an și recenta mașină de familie pentru sărbători și călătoriile The the the.
sunt complet de acord. Acesta este cazul meu pentru o lungă perioadă de timp (mai mult de 10 ani) și știu o mulțime de oameni care și „schimbă”. Am un vehicul mare (benzină) aproape doar pentru sărbători, dar nu conduce cu greu (4000 până la 5000 km pe an) și un diesel de tip „mic” CLIO/ZOE sau electric, în funcție de perioada pentru 30.000-60000 km până la an de muncă în funcție de perioadă.

Da, dar o autonomie prea scăzută, devine „înfricoșătoare”, deoarece toată lumea își imaginează atunci când riscă să fie în dificultate.
Am un E-208 și autonomia anunțată la 320 km este foarte bună, dar iarna cădem ușor la 280 km.
Am 55 km pe zi să merg la muncă, așa că sunt larg și m -aș putea satisface cu o autonomie redusă. Dar, în mod regulat, trebuie să merg la puțin sub 100 km, deci 200 de călătorii rotunde. A făcut o excursie la 255 km, în decembrie trecut, mi -am strâns fesele când mașina a anunțat 40 km de autonomie și că încă nu m -am întâmplat complet ^^ ”
Pe scurt, mai puțin de 300 km anunțat (prin urmare, mai puțin cu rece, încălzire, aer condiționat …), devine prea limitat pentru a face călătoria zilnică + extras
Și timpul de reîncărcare da, dar nimeni nu vrea să găsească o stație cu reumpleri, peer 20 de minute în care terminalul este liber, apoi 10 minute pentru a -și face taxa. Rămâne un punct negativ

Problema noastră este nevoia de proprietate, de a avea o mașină. Dacă l -am închiria, am avea o mașină electrică zilnic și un motorină pentru a merge la celălalt capăt al Franței, cel mai bun dintre cele 2 lumi de fapt.

Nu mai departe, din ce în ce mai mulți oameni apelează la LDD (acesta nu este LOA), deci niciun concept de proprietate … El te -a făcut doar să plătești mașina în 4 ani printr -un contract cu nimic la sfârșitul contractului ..
Toate garajele pe care le -am vizitat încercând să mi -l vând … Sincer, nu cred că este o problemă de proprietate reală pentru majoritatea oamenilor, dar nevoia de nevoie.
Chiar dacă puteți utiliza o mașină fără să vă faceți griji cu privire la întreținere, control tehnic, anvelope … Este mult mai mult confort, este nevoie de un preț sincer, deoarece mașina pe care ați închiriat -o timp de 4 ani, nu merge la rupere după ..

Nu sunt de acord, astăzi vânzătorul care traversează Franța în Diesel plătește mult mai mult ticpe decât parizianul care se deplasează într -un metrou. Indirect sau nu.
Dacă creștem impozitul pe energie electrică, așa că dacă penalizăm (și va fi bine percepută ca o penalitate mare), nererolarea, vom ajunge la veste galbene peste tot. Nu cred și să compensez 41 de miliarde de euro pe termen lung, nu sunt 4 CT -uri care vor fi suficiente.
Cred că vor căuta banii în altă parte, poate în costurile cardului gri și în multe alte măsurători mici, cum ar fi taxele, încărcătoarele rapide, pe scurt tot ceea ce va viza șoferul de la VE fără a atinge frigiderul frigiderului altora

În casa mea sunt 3 deșteptări și sunt în mediul rural … Rue du Village are 1,67 m lățime ! Vecinii au 2CV -uri, 4L și 106 Diesel și se miră când se rostogolesc cu ororile termice. Iau Mercedès V6 de 320.000 km doar pentru călătorii lungi.

În mod clar nu ! În opinia mea, va fi pe electricitate ticpe (impozitul pe consum intern pe produsele energetice) există pentru asta ! O spun și Redis nu merge de la Tipp la ticpe degeaba ! Într-adevăr, energia electrică nu este încă în ea, ci ca energie … Pe de altă parte, sunt de acord că implementarea va fi urmărită de capillo, precum anvelopele sociale din apa potabilă.
Exemplu de mai jos atât de mult consum aveți un preț de energie electrică la prețul curent, peste o taxă este implementată. Pentru că dacă consumi prea mult, trăiești într -un colizor termic sau nu ești atent, așa că depinde de tine să faci ceva ! Fie îți reîncărcați mașina, așa că este pentru transport ..
Nu degeaba o lege își propune să interzică închirierea unui colizor termic. Și este ușor de implementat.

Palou:
Ah bine ? 4 cenți pentru un kWh în prezent în jur de 17 cenți este 1% acasă ?
Nu, este aproximativ 20%, așa cum am spus mai sus:
Matts32:
Prin urmare, din ordinul creșterii de 20% în comparație cu rata reglementată.
Și am mai spus că crește anual 1% dacă răspândim această creștere pe peste 20 de ani.
Matts32:
Practic, impozitele 4CT pe KWH ar trebui să fie crescute în 20 de ani, dacă nu mai mult … echivalentul unei creșteri anuale de 1%
Dacă luăm prețul astăzi, este 17.4 CTS. 4 În plus, este 21.4 CTS.
21.4/17.4 este ~ 1.23 (prin urmare, 23% creștere totală în 20 de ani).
Și 1.23^(1/20) Este ~ 1.01, prin urmare, 1% pe an timp de 20 de ani.

Hellvtic:
Nu sunt de acord, astăzi vânzătorul care traversează Franța în Diesel plătește mult mai mult ticpe decât parizianul care se deplasează într -un metrou. Indirect sau nu.
Vânzătorul lucrează pentru o companie, acest ticpe face un cost pentru companie, pe care îl va transmite clienților săi, până la finalul clientului ..
Hellvtic:
Nu cred și să compensez 41 de miliarde de euro pe termen lung, nu sunt 4 CT -uri care vor fi suficiente.
Ticpe are 18 miliarde în bugetul de stat în 2022.
Cu un consum de aproximativ 500 TWH anual, 4CTS/KWH aduc înapoi 20 de miliarde.
Desigur, aceasta este doar cota de stat, există și cota comunităților locale. Ajungem la 8 cts/kWh dacă trebuie să o luăm și pe electricitate. Dar, din nou, există și alte posibilități.
Chiar și adăugând și el, este 2% pe an timp de 20 de ani. Nu este ceea ce va declanșa Vindicte popular, ci ar trece complet neobservat în creșterea „naturală” a prețului energiei electrice (memento: numai în acest an va dura deja 15%), mai ales dacă nu este prezentată ca compensare pentru scăderea în scăderea în Ticpe (și dintr -o dată niciun motiv pentru care „neinrolarea” se simte penalizat în comparație cu rularea, deoarece legătura nu va fi făcută … de fapt, aberația este mai degrabă situația actuală în care oamenii care rostogolesc mult mai mult de unul impozit care se adresează bugetului general, prin urmare, către oala comună care beneficiază de toată lumea).

Cu toate acestea, nu a fost să puneți un motor pe benzină, cum ar fi un litru de 3 litri, 1.2 litri care transformă etanolul doar pentru oraș … 25.000 de gloanțe pentru asta ..

Și poate, de asemenea, mai ales investiți masiv în reciclarea bateriilor și în dezvoltarea de vehicule mai curate.

Acest lucru este valabil cu toate mașinile recente față de mașini acum 10 ani și este și mai rău cu hibrizii (care devin norma) care acumulează 2 tehnologii.
Pe de altă parte, întreținerea curentă este mult mai ieftină, costul de funcționare (energie + interviu) al unui VE este, prin urmare, în mare parte în favoarea electricității și va fi din ce în ce mai mult (din motive fiscale).

Ei bine, există Mazda tocmai a lansat un model, BMW cu I3 Rex, Opel Ampera, ..

Un alt viitor flop pe care Renault îl are secretul … minim 25 de euro, cu siguranță autonomia unui izvor Dacia … grozav ..

Bineînțeles că m -am născut !
Prima mea mașină în 1985.
Nu sunt nostalgic pentru trecut, dar nu deloc.
În 1990, am avut prima mea mașină nouă: Golf 2 GTI.
Bun, mi -a plăcut această mașină, dar nu împiedică asta pentru nimic din lume, nu aș vrea să o reînnoiesc. Fără servodirecție, amortizoare nu sunt prieteni cu lombarul meu !
Consum excesiv. Si multe altele….
R5, rămâne mașina săracă. La fel de mult Twingo mai modern De ce nu, Clio, desigur, 106/107/108, da nu este rău, 206/207/208 Excelent
Bring Out the R5 este ca noua gândac pentru gâscă.

Toată lumea face ceea ce își dorește. Și asta e foarte bine.
Pentru mine, un deștept este ca o mașină fără licență. Fără piept.
Nu înmulțesc mașinile acasă.
Toată lumea are propria mașină. Fără duplicate.
Dacă avem 3, trei mașini, fiecare

„Prin concentrarea excesivă pe autonomie, care nu este un factor crucial pentru majoritatea utilizărilor zilnice”. Pentru tine, bine, dar pentru alții, ești așa ? Autonomia este importantă, deoarece, pe lângă asta, scade într -un mod foarte semnificativ în funcție de temperatura exterioară, viteza, utilizarea echipamentelor precum ștergătoare, încălzire, fraze, … și apoi mai puțin autonomie, prin urmare, mai multă nevoie de reîncărcare și pierdere a timpului într -o călătorie moderat lungă.

Deci, exemplul mi se pare extrem de rău. Vom vedea dacă în mai mult de 30 de ani sunteți încă în deșteptul dvs. ca vecinii dvs. Nu sunt sigur nici că ei au fost cei care au poluat cel mai mult cu mașina lor cu oameni joși față de bunul tău V6 mare.
Și acest lucru nu este ceea ce „pășește” cel mai mult poluează (acesta este subiectul?)).

O mică mașină electrică pentru partea mea din a doua mașină care a devenit chiar prima, deoarece este cea pe care o folosim cel mai mult. Termic a fost păstrat pentru călătorii lungi > 300 km. Altfel pentru job de zi cu zi, cursă, timp liber … Este perfect. 320 km de autonomie. 280 de această vreme rece. Ajunge. O reîncărcare a casei pe priză standard pentru aproximativ 2 euro la 100 km
15.000 km în 1 an. Aproximativ 300 de euro în energie electrică pentru 15.000 km și nu consider reîncărcarea gratuită de la LIDL atunci când bateria este scăzută și că dorește să fie rapidă. Pe scurt foarte fericit. Toate acestea pentru 250 de euro pe lună. Nu mai sunt taxe de benzină sau întreținere. Un contract de peste doi ani pentru a testa, vom vedea la sfârșitul anului, ceea ce facem. Și un confort bun de conducere. Programare de încălzire, dimineața, care degară și încălzește mașina înainte de a pleca fără a consuma atât de mult și chiar mai puțin dacă este conectată. Pe scurt, foarte fericit pentru moment.

Tocmai am avut mai mult (vinerea trecută) și, deocamdată, este acea fericire, sau ar fi trebuit să petrec 40 de euro diesel pentru a merge la muncă … Am plătit chiar și 8 € … fiind larg și reîncărcare gratuită la taff (Am prins pe terminalul lor la 10kW/h, dar suficient pentru a începe din nou).
Deocamdată nu există nicio dezbatere cu privire la mine, pentru călătoria lungă (este acum vehiculul meu principal) cu fiica mea, nu cred că ne va omorî să luăm o pauză de 30 de minute în cheltuieli rapide … o dată sau de două ori În cel mai rău călătorie atât de lungă.
Taxele mele diesel vor scădea drastic, asigurarea costurilor mai ieftine (cu chiar opțiuni suplimentare) întreținere obligatorie (la fiecare 25000 km nu mă va costa mai mult de 100 € …) Mă duc de la mașina taff cald și disgrime. Și plăcerea de conducere pentru mine face un bun. Acest lucru pozitiv pentru 500 km efectuat.

200% sunt de acord. Voi adăuga încă un argument. Dacă am merge la colectiv, nu am cheltui bani pentru a menține infrastructura pentru vehiculul individual și am avea o cale ferată de calitate mult mai bună. Și deci mai multe trenuri pe oră ! Pentru sfârșitul lanțului, vă puteți imagina și navete. Este foarte bine implementat în munți. Vii la schi, iei trenul + naveta care așteaptă să ajungă trenul. Da, este mai scump decât mașina individuală (pentru o familie), dar este o dată pe an, deci poate fi interesant.

Melvin:
Pentru tine, bine, dar pentru alții, ești așa ?
Cred că returnezi argumentul. Cred că oamenii care fac mai mult de 200 km pe zi sunt foarte rari, chiar și cei care fac o călătorie de peste 200 km o dată pe săptămână. S -ar putea să fiți unul dintre acești oameni acolo, dar recunoaște că este încă special.
Când vedem kilometrajul francez mediu, putem crede în mod rezonabil că majoritatea pot pierde 2 sau 3 ore plecând în vacanță de două ori pe an, comparativ cu cele 10 minute pierdute la fiecare 15 zile la pompă.
Wackyseb:
Prima mea mașină în 1985.
O, un bătrân! La fel ca mine … Primul CASE CASĂ ÎN 83, A 2 PENTRU A MAZĂ REALĂ A SĂRĂTORULUI a cumpărat 500FR ..
Nu mi -ai explicat de ce consideri R5 ca fiind mașina săracului, este mult mai „mare -end” decât 4L. Au existat echipamente de nebunie, cum ar fi retro dreapta, capul suportă chiar și scaunele de catifea! După aceea, a trebuit să trăiești în opulență pentru a avea mijloacele de a avea un golf gti ..

LD9474:
Este foarte bine implementat în munți. Vii la schi, iei trenul + naveta care așteaptă să ajungă trenul.
Fie te contrazic, fie nu am înțeles. Deoarece a doua alegere este mai mult decât probabil, iată ceea ce mă deranjează. Pentru ca tu să mergi la charterTive, sunt mai puțini bani pentru infrastructura individuală a vehiculului. Dar, în cele din urmă, exemplul dvs. este mai scump pentru familii .
Bine, de fapt, mă îndoiesc că economiile individuale sunt în fața investiției pentru a produce pentru a părăsi o mulțime de zonă. Transportul public răspunde cu greu la ultimii kilometri, este cu atât mai complicat pentru tren. Îmi iau propriul exemplu, cel mai apropiat transport public este la 10 km distanță, am un antrenor pentru stația SNCF (45 de minute nu departe de 35 km parcurs sau 1H30 pentru 45 km în funcție de stație) … în funcție de destinație, este cea la fel … concluzie, infrastructura dvs. individuală va rămâne importantă chiar și prin raționalizarea.
În comparație cu mașina, am 25 km și 25 de minute ..
La fel în contextul actual, nu sunt convins că economiile vor merge la transportul public. Dar asta este o altă dezbatere.

LD9474:
Vii la schi, iei trenul + naveta care așteaptă să ajungă trenul. Da, este mai scump decât mașina individuală (pentru o familie), dar este o dată pe an, deci poate fi interesant.
Destul de. Și bonus, care devine din ce în ce mai mult, nu este să urci în vehicule motorizate până la stație. Indiferent dacă cu autobuzul sau VP, vă puteți opri mai jos în vale și o telecabină preia. De exemplu, la cei 2 Alpi prin VenOsc sau Alpe-D’Huez prin Vaujany, economisește 600 până la 800 m Altitudine câștig.
Există chiar și un proiect de telecabină Grenoble-Chamrousse, care se repornește în mod regulat (bine, cred că este moderat în realizarea sa, chiar dacă ar face posibilă reducerea considerabil a traficului auto, ar necesita o mulțime de subvenții publice, deoarece aproape imposibil de făcut de făcut profitabil altfel și nu cred că voința politică este suficientă pentru a trece), cu o creștere de 20-30 min pe cablu în loc de 25 km de drum și 1400 m de altitudine.

Fără opulență, o oportunitate „belgiană” mult mai ieftină decât în ​​Franța.
Nmut:
Nu mi -ai explicat de ce consideri R5 ca fiind mașina săracului, este mult mai „mare -end” decât 4L. Au existat echipamente de nebunie, cum ar fi retro dreapta, capul suportă chiar și scaunele de catifea!
Uh r5 -ul meu a fost bej/maro, fără drept retro, 4 viteze cu un ambreiaj mai mult decât Apple. Mașina de spălat cu gheață a trebuit să pompeze pe un buton de plastic alb/galben. Frânele vremii a fost mai mult să încetinească decât să frânezi cu adevărat. Fără gheață ștersă în urmă, nici un suport pentru cap. Nici măcar radioul auto nu a existat. A fost necesar să conectați totul pentru a instala un singur post de radio și pentru a instala antena (nu este echipată în prealabil)
Deci da, a fost distractiv să începi, dar depozitare bună.
Actual 85 sau 86, furtună mare de îngheț și zăpadă. Bine, ferestrele erau înghețate și în interior. Și mașina nu a început în mod evident.
Și motorul cu totul fără suflet .
Înlocuit rapid de Nissan Micra cu adevărat mult mai bine echipat decât un Nissan Sunny.
Părinții mei m -au făcut să -l descopăr pe Nissan, au avut Datsun 280zx (cred că a fost ZX, pentru a fi verificat). O ucidere a acestei caroserii. (Ei bine, ea a terminat totul ruginit oricum . ))

Martin_Penwald:
Dar dacă nu pot avea un SUV, cum voi compensa dimensiunea Zigounetei mele ?
Cumpărați un sedan cu profiluri mai optimizate?

Da și nu, îmi închiriez mașina electrică, dar sunt fericit că am un termic alături și nu trebuie să planific în avans să închiriez o mașină de îndată ce va trebui să plec. Weekend -uri improvizate, bineînțeles că le -aș putea face electrice cu opriri sau aș putea încerca să găsesc un termic de închiriat în ultimul moment, dar este încă o mică logistică care nu este neapărat foarte confortabilă

Da, sunt de acord lunar de la Vitee, dar nu mai mult timp liber, dar hei, trebuie să adăugați o săptămână de concediu plătit

Din partea mea nu sunt împotriva electricității și este probabil dacă locuiam într -o casă (mai mult garaj, desigur), pot avea deja una, dar când locuim în apartament cu co -gaură și tot toutimul nu este neapărat ușor de avut o stație de încărcare în parcare (și din nou când ai norocul să ai o parcare în reședința ta)

Ar fi interesant să avem un studiu asupra fiabilității comparative VE / VT.
Dar, pentru că au șters o mulțime de mașini, problemele defecțiunilor pe care proprietarii de garaj nu le găsesc, se întâmplă pe toate cutiile și chiar și cu mărcile premium … experiența mea electrică nu este suficientă (150000 km) pentru a spune dacă The The The The The The The Dacă The Alot, dacă Ves s -a stricat ..
KeyPlus:
Da, sunt de acord lunar de la Vitee, dar nu mai mult timp liber, dar hei, trebuie să adăugați o săptămână de concediu plătit
Franța nu rezumă la Paris, Bayonne, Brest și Cannes. Putem merge mai puțin departe și să ne vizităm puțin frumoasa țară. Și chiar Brest-Vintimille în VE, nu se face oricum într-o săptămână ..
Fox-idcom:
Nu este neapărat ușor să obții o stație de încărcare
Pentru mine, acesta este cea mai mare frână în VES, atunci există prețul de achiziție (deoarece piața ocaziei nu este încă bine în vigoare), dar care rămâne secundar, având în vedere costul de „utilizare.

Reativizați puțin, R5 -ul dvs. nu ar trebui să fie foarte tânăr ..
Desigur, au fost doar 5 viteze, cutiile 5 nu s -au democratizat până la începutul anilor 90. Și același lucru pentru pre-echipamentul radio.
Și dacă micra dvs. a fost K10, nu ar trebui să fie mai bun decât R5, următoarea generație pe de altă parte a fost mai bună, dar este mai mult generația Super 5 dacă amintirile mele sunt bune (nu sunt sigur …).
Wackyseb:
Și motorul cu totul fără suflet .
În opinia mea, mașinile mici distractive, au început doar cu R5 Alpine (prin urmare, înaltă), iar în mijlocul -bandă cu toporul și dvs. 1100, care au funcționat destul de bine și care au fost depuse doar cu un injector de schimbare, Dar nu înainte!

Nmut:
Pe de altă parte, următoarea generație a fost mai bună, dar nu mai este generația Super 5 dacă amintirile mele sunt bune (nu sunt sigur …).
Micra II este chiar și generația Clio, a ajuns la începutul anilor 90, mi se pare, în timp ce Super 5 datează din 1984.

Tur mic pe Wikipedia => Ai dreptate.
Dar am amintiri despre primul Micra nu groaznic, dar, încă pe Wikipedia, văd că au fost 3 faze ..

@Clubic în fluxul dvs. RSS văd sau nu un articol electric, iată cele mai bune mașini de vânzare din lume în 2022. Dar este imposibil să încărcați această pagină, „pagina nu se redirecționează corect”. Testat pe mai multe mașini și browsere.
Articol publicat prea devreme atunci retras ? Config PB ?

Da, gourrat dintr -o virgulă. Este aceeași ordine de mărime ca un TGV în orice caz și nu am nicio îndoială că progresul consumului face ca echilibrul să scadă în favoarea mașinilor, într -un an sau doi. Există o mulțime de mașini care consumă mai puțin de 19kWh/100 km deja pe piață, pur și simplu cu un i3, deja coborâți la 15kWh/100 km sau 18MWh.
Cu toate acestea, rămâne aspectul practic al călătoriei cu mașina: îți alegi destinația și călătoria, pauzele tale. Plecați când doriți și nu sunteți supus grevei și altor pericole ale SNCF.
Dacă doriți să mergeți la La Rochelle sau la bazinul Arcachon, mergeți direct în loc să faceți o scenă în Bordeaux. Până la urmă, mergi mai puțin repede, dar ajungi mai devreme
Nu degeaba, oamenii aleg mașina în tren, chiar dacă este mai scumpă (și există problema parcării pentru mașina dvs. la gară, cu riscul de daune, costul dacă plătiți Vinci Park, etc …)
În ceea ce privește umplerea, există carpooling pentru a dezvolta, pentru a îmbunătăți această rată. Este suficient de practic pentru cele 2 părți. Nu credeți că TGV -urile sunt pline (SNCF nu comunică cu privire la aceste rate), dar experiențele mele despre TGV Paris Marsilia (care se presupune a fi cea mai profitabilă linie din Franța) mi -au arătat că un TGV este rar plin, probabil, probabil 50 sau 60% din capacitatea sa.
Pentru mine, soluția este să nu mut deloc vehiculul, ci să am un mijloc de transport la sosire (ca la început). Acesta este motivul pentru care, pentru mine, soluția reală este mașina partajată, electrică (poate fi chiar autonomă) care vă permite să faceți ultimii 100/150 km în jurul stației când ajungeți. Cu excepția faptului că experiențele pariziene ale mașinilor de autoservire au fost un fiasco, educația francezilor cu privire la bunurile publice trebuie să fie refăcută, pe scurt, nu este câștigată.

tfpsly:
@Clubic în fluxul dvs. RSS văd sau nu un articol electric, iată cele mai bune mașini de vânzare din lume în 2022. Dar este imposibil să încărcați această pagină, „pagina nu se redirecționează corect”. Testat pe mai multe mașini și browsere.
Articol publicat prea devreme atunci retras ? Config PB ?
Am testat și eu și există o problemă că m -am întors la echipă

Vidarusny:
Pentru ca tu să mergi la charterTive, sunt mai puțini bani pentru infrastructura individuală a vehiculului. Dar, în cele din urmă, exemplul dvs. este mai scump pentru familii .
Unul nu contrazic pe celălalt. Mai puțin întreținerea drumurilor vă permite să alocați o infrastructură feroviară din buget (poate m -am exprimat eu). Pe de altă parte, astăzi, a face o călătorie cu mașina poate costa mai mult decât trenul pentru o familie de 4 persoane. Acestea fiind spuse, economiile făcute de familie care nu mai are un vehicul fac posibilă amortizarea pe scară largă a acestui caz suplimentar ocazional (vorbesc aici despre sărbători).
Pentru viața de zi cu zi, sunt de acord că „ultimul kilometru” este slab servit în afara marilor orașe. Acasă, fără autobuz. Cu toate acestea, cred că aceasta este o voință politică. Implementarea navetelor autonome „comandate” la cerere ar trebui să facă posibilă rezolvarea acestei preocupări.
Am „trăit” într -o societate, fără aproape niciun vehicule individuale, iar oamenii nu s -au plâns de asta. Au avut o relație diferită cu timpul. Asta mă face să spun că este jucat cu puțin (mult?) voi.

LD9474:
Cu toate acestea, cred că aceasta este o voință politică.
Clar. Am un exemplu de la părinții mei, care trăiesc un sat de frontieră. Pentru partea lor de frontieră, 4 autobuze pe zi pentru a merge în centrul orașului, la începutul și sfârșitul fiecărei jumătăți. 500m mai departe, pe cealaltă parte a graniței, cu un sat cu siguranță puțin mai mare decât al lor, dar pe de altă parte mult mai departe de centrul orașului (15 km față de 5 km), două linii de autobuz diferite, cu un autobuz pe fiecare 30 min de la 6:00 la 20:00 ..
În mod clar nu este aceeași dorință de a dezvolta TC pe o parte și cealaltă a graniței ..

tfpsly:
@Clubic în fluxul dvs. RSS văd sau nu un articol electric, iată cele mai bune mașini de vânzare din lume în 2022
Este reparat: electric sau nu, iată cele mai bune mașini de vânzare din lume în 2022

Conform propriilor link -uri, un TGV rulant la 320 km/h, consumă 19MWh/1000km. Încă în conformitate cu linkul dvs., acest tren poartă 1000 de pasageri.
Este 19Wh/pasager/km pentru un tren complet.
Conform propriilor cifre, o mașină electrică eficientă consumă 15kWh/100 km. Este 150Wh/km.
Dacă mașina transportă 5 persoane, este 30Wh/km/pasager.
Dacă mașina transportă 4 persoane, este 37.5Wh/km/pasager.
Dacă mașina transportă 3 persoane, este 50Wh/km/pasager.
Nici măcar nu voi vorbi despre cazul tipic în care o mașină are un singur pasager doar șoferul său.
Umplute cu bloc, cele mai eficiente mașini electrice consumă întotdeauna 1.6x mai multă energie electrică decât un TGV care trece la 320 km/h și completat bloc. Dar dacă un tren umplut 100% este foarte frecvent, mașinile pline 100% sunt mult mai rare. Deci, în realitate, nu există nicio fotografie, avantajul este copleșitor pentru trenul, care trebuie să fie în medie între 3 și 4 ori mai eficient decât mașinile. Nici măcar nu iau în considerare faptul că TGV -urile nu merg întotdeauna la 320 km/h.
În cele din urmă, argumentul dvs. despre mașini care vor deveni mai eficiente funcționează și pentru următorul generație de TGV, care este conceput pentru a fi mai eficient.

Cred că ai interpretat greșit documentul. Dacă TGV și -a atins viteza de croazieră, consumă de fapt 20kWh/km. Dar trebuie să țineți cont de întreaga călătorie (accelerație + frânare + faze mai lente), în ceea ce privește o mașină. Un exemplu este dat la pagina 15 a documentului. Și acolo, ajungem la 20MWh pentru călătoria Paris / Bordeaux (care servește ca bază a documentului și care este de 600 km).
După aceea, sunt de acord că TGV consumă mai puțin decât o mașină medie, dar nu cu atât mai puțin, suntem în aceeași ordine de mărime. Și din moment ce o generație de tren este de 10 ani de proiectare cel puțin, în timp ce o generație de mașină este de 2 ani, fac pariul că acest raport va fi inversat, pur și simplu pentru că inovațiile tehnologice vor beneficia de mașini mai întâi.
Și pe măsură ce mașinile sunt mai practice (din motivele menționate mai sus), va fi din ce în ce mai puțin interes în tren.
După aceea, TGV este excepția, pentru ter, a trecut mult timp de când VES sunt mult mai economici decât ei.

@Palou @clubic Un alt articol din fluxul dvs. RSS pentru aceleași preocupări de redirecționare a nu funcționează:
https: // www.clubic.com/mag/mediu-ecologie/actualite-456186-Électricit-le-solar-et-l-eolien-doublent-le-gaz-la-prémiere-aven.html

Mulțumesc, o raportez echipei
EDIT: @TFPSLY este corectat
→ Electricitate: solar și vânt dublează gazul pentru prima dată !

Cumpărarea unei mașini dimensionate pentru a pleca în vacanță o dată sau de două ori în an este deja un non -sens economic, la fel de mult pentru a închiria o mașină ocazional.
Altfel am avut un BMW I3, un Kona 64kW și o primăvară și nu m -am enervat niciodată să traversez Franța de fiecare dată (Paris <-> Port noua timp de mai multe ori). Este doar mai mult și trebuie să vă organizați altfel, dar rămâne perfect fezabil.
Problema nu este durata de viață a bateriei, ci viteza de încărcare.

@palou niciodată două fără trei
https: // www.clubic.COM/CARD-GRagic/News-456330-à-votre-pompeuille-a-prototip-de-3dfx-voodoo-5-4-gpu-et-vente.html

Raport echipei, dar se va face mâine, având în vedere timpul în care este
@tfpsly este reparată: la portofel ! Un prototip 3DFX Voodoo 5 cu 4 GPU este la vânzare !

Renault R5: Mașina Electric City este dezvăluită puțin mai mult. Fotografii, preț și informații

Renault R5: Mașina Electric City este dezvăluită puțin mai mult. Fotografii, preț și informații

Renault 5. Brandul de diamante a profitat de ediția Roland-Garros 2023 pentru a dezvălui seria specială eponimă a R5, așteptat anul viitor. Ce să descoperiți puțin mai așteptat Renault Electric City Mașină.

  • Electric Renault 5 fotografii
  • Informații R5 noi
  • Preț
  • Data de lansare

În cadrul internaționalului de tenis francez, Renault a prezentat, la 28 mai 2023, o serie specială Roland-Garros din Electric R5 pe care brandul de diamante ar trebui să o comercializeze în a doua jumătate a anului 2024. Un model anunțat la 95% credincioși la versiunea serială, care vă permite să descoperiți ceva mai mult despre contururile viitorului R5, chemat să deveniți noua regină a mașinilor electrice de la Renault.

În orice caz, dorința producătorului francez care s -a angajat într -un vast program electric cu comercializarea a șase modele grupate într -o nouă entitate a mărcii cu Diamond, Ampère, până în 2030. Celebrul R5, foarte așteptat, va fi pe deplin modernizat datorită lucrărilor de proiectare a lui François Leboine.

Pentru Luca Di Meo, șeful Renault, „Obiectivul cu acest R5 este de a face singura mașină electrică din oraș cu un preț de bază mai mic de 20.000 € (excluzând bonusurile)”. R5 va fi fabricat în Franța în fabrica Douai și trebuie să preia de la Renault Twingo și chiar Renault Zoé, prima vedetă electrică a mărcii, lansată pe piață în 2013.

Fotografii electrice Renault R5

Renault a dezvăluit la începutul anului 2021 primele imagini ale conceptului său electric R5.

Care sunt informațiile de știut despre noul Electric R5 ?

Lansat în 1972, R5 rămâne recunoscut aproape 50 de ani mai târziu de caracteristicile sale caracteristice. Mașina orașului va rămâne foarte compactă cu o mare notă de modernitate. „Proiectarea prototipului Renault 5 este inspirat de un model de cult al patrimoniului nostru. Acest model întruchipează pur și simplu modernitatea, un vehicul ancorat pe vremea sa: urban, electric, fermecător ”, explică Gilles Vidal, directorul Renault Design din 2020 și fostul șef al designului Peugeot, care a provocat deja o senzație cu modelul său neo-retro Prezentat la Cupa Mondială Auto 2018, Peugeot E-Legend.

  • During the presentation in May 2023 of the special Roland-Garros series, the R5 abandoned its yellow dress in which it had been unveiled in 2021 to cover itself with a white metal satin shade similar to that of the show of the future Alpine A290 revealed a Cu câteva săptămâni mai devreme. O culoare mai sobră pe care, prin urmare, o vom găsi pe graficul de culori al viitoarei mașini Electric City.
  • Această ediție specială Roland-Garros, dezvăluită surprinzător înainte de comercializarea primelor modele din gama clasică a noului R5, are alte modificări mici în comparație cu prototipul dezvăluit în 2021. Acesta este în special cazul pe rețelele laterale subțiri poziționate pe ușile din față ale căror motive vor evoca crucea Saint-André, unul dintre simbolurile stadionului Roland-Garros. Pe aceste grile, numărul 5 dă loc logo -ului internaționalului francez. Pe jante, un finisaj albastru genial aduce o notă de contrast destul de elegantă.

  • Pe modelul prezentat în urmă cu doi ani, am reușit deja să descoperim că partea din față a vehiculului ne -a transportat într -o epocă futuristă, cu o semnătură ușoară, care dă un efect 3D destul de original. Aportul de aer al capotei va ascunde trapa de încărcare, luminile din spate vor integra, de asemenea, deflectoarele aerodinamice, suficient pentru a oferi o reală remediu de modernitate acestui Renault R5 al secolului XXI !
  • Există multe clipuri pentru R5 original. De la grila laterală până la roți prin portbagajul din spate, iubitorii R5 vor fi umplute admirând capota plată ca linia de pavilion și hayonul drept și înclinat.
  • De asemenea, vom nota steagul francez prezent pe oglinzi, un ochi pe care eram mai degrabă obișnuit să vedem pe cele mai recente concepte de Peugeot.
  • Gilles Le Borgne a încredințat Argus că a studiat alți chimiști și că pachetul de baterii, sistemul de răcire. va fi optimizat la maximum
  • Acest concept Electric R5 face parte dintr -un plan mare de produse prezentat de Renault. Brandul își propune să lanseze 14 modele până în 2030, inclusiv 6 Electric. R5 va face parte din el.

Care va fi prețul noului Renault R5 ?

Renault nu a anunțat niciun preț în acest moment, dar prin decojirea planului de produse prezentat, putem presupune că R5 va ajunge pentru a înlocui Zoé pe micul segment de mașini electrice din orașul electric. În primul rând, pentru a concura cu Fiat 500 Electric, Honda E sau Mini Electric, obiectivul mărcii de la Diamond a fost să vândă acest electric R5 electric la 20.000 de euro. Dar situația s -a schimbat aparent în ultima vreme și s -ar putea ca prețul de intrare a orașului să depășească semnificativ. 25.000 de euro.

Care va fi data de lansare electrică Renault R5 ?

Dacă Renault și -a prezentat proiectul de a lansa șase modele electrice până în 2030, Argus anunță că lansarea Future Electric R5, pe care marca ia multe, ar trebui să aibă loc la sfârșitul verii 2024. Și, o veste bună pentru fabricile franceze ale grupului, acest R5 va fi montat în Franța, cu un ansamblu prevăzut la fabrica Douai. Motorul electric, 6ak, va fi făcut în Cléon, în Normandia.